Don´t think twice do....

Onsdags:
Gick ju i skolan då segt som fan >.< fast helt okej. Sen följde jag med natta till gymmet då hon skulle träna. Åkte senare på kvällen till min kusin sofie ^^ fick grillat var mycket gott. Körde mobbed läskigt xD

Torsdag:
Ja vi såg typ på film hela dagen på grund av att det regnade hela dagen skrattade en del. Körde fyrhjuling skit kul var det faktiskt.


Fredag:
Gjorde inte så mycket var väl ute i stallet en stund såg på film och hade det mysigt sms:ade med sanna och marina gansk amycket iaf.

Lördag: Jag åkte hem typ framåt 5 kommer alltså inte ihåg vad vi har gjort men ja kul var det väl om man tar bort min dumma tankar >.<

----------------------------------------------------------------------------------------------

Jag har väl inte mått så jätte bra iaf inte sen i torsdags tänker väl inte dra upp alla jobbiga tankar man kan ha då och sånt jag inte ens brukar ha. Jag menar hur ofta får jag självmords tankar :O inte alls jag. Och hur ofta brukar jag vara nära på att skära mig inte alls jag >.<. Jag är för rädd för mig själv. Jag fick ta tag i mig själv gick väl men inte helt på topp än. Har så mycket lustiga känslor som bara flyger omkring i mig. Vad är det dom vill egentligen. Men jag ska fixa detta utan problem.

---------------------------------------------------------------------

Marina och Sanna har komit hem ifrån London iaf :D dom har haft det underbart. :D Har saknat er <3 men ni kom ju hem och ni är hela som tur är<3 ^^

Sanna blogg: www.youwillneverwin.blogg.se
Marinas blogg: www.missanpassadx.blogg.se

Sweet kisses//
Therese


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0