För sannas skull xD

Bara för att sanna inte har något å göra så tyckte hon att jag kunde blogg..men jag vet inte vad jag ska blogg om..men gör det för att hon ska ha något att läsa. Jag har komit fram till en sak jag kan inte vara född i oktober på grund av att det står att dom är envisa och att dom blir lätt sura! Men konstigt nog är jag inte sån..haha desutom har jag en kompis som är det också och det står att vi inte skulle funka ihop egentligen men det gör vi knäppt va! xD

Jag vill ha ett nytt utseende på min blogg :P..ge mig en xD. Jag har allmänt tråkigt faktiskt men på tal om det så kan jag ju berätta att jag är förbliven inte fterbliven för jag är född 2 veckor tidigare än jag skulle =) hahahahaha. Sen kan jag ju berätta att när jag var 3 år doppade jag huvudet i tårtan när jag fick den framför mig :P alltå jag fyllde år =)

Jah helgen har väl varit okej pluggat lite kollat på tv och suttit här och sprumgit ska göra det idag med är det tänkt imorgon är det ridning så då hinner jag inte det iaf.....men ridningen ger mig inte så mycket känner att jag kände det som vi gör redan typ...! bara lite små saker ibland kanske..men annars om jag får säga känner jag mig lite över än dom andra inget jag skrytter med eller så men ja!

jah nu har jag bloggat så!

Kommentarer
Postat av: Marina

den gamla headern! XD haha! mins när jag gjorde den i paint.

2008-05-18 @ 22:29:07
Postat av: Sanna

MARINA! DISSA INTE PAINT! :OO

2008-05-19 @ 00:36:47
URL: http://youwillneverwin.blogg.se
Postat av: Marina

Sanna! jag dissar inte paint! :''OO
det va iaf inte menat som nån diss!
Paint is the shit och vi äger stort på dä! :DD

2008-05-19 @ 07:13:48
URL: http://missanpassadx.blogg.se
Postat av: Sanna

Marina! Klart vi äger på paint! PAINT IS DA SHIET! Och vi gjorde det till det det är idag! *noot* Men bara för att du har installerat PS nu så dissar du mig och paint! XO

2008-05-21 @ 22:07:48
URL: http://youwillneverwin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0