I´m sorry if I did hurt you really bad!

Måndag!

OKej gick upp vid 7 var trött men man får väl skylla sig själv om man lägger sig vid halv 12 typ. Gjorde mig iordning för skolan åkte. Hade KRD på morgonen med klassen :D 9E<3 ^^
Sen då var det dags för den mest bästa veckan i skolan vi har ju tema vecka och det betyder musik hela veckan med musikalen. Spelar då bas som jag är typ bäst på om man gemför alla andra instrument :P det är nog därför jag diggar Leari han är nog min förbild lite ändå =)

Ska alldeles strakst stämma min egna som jag ska ha med mig imorgon till skolan tycker om den och då kan man även vissa upp den lite xD
Hade det hela dagen var kul men blev lite segt då och då!

Sen åkte man hem gjorde sig iodrning för att åka till stallet då jag red Dallas och hoppade ungefär en bana på 90-100cm skit kul älskar den hästen alltså synd att jag inte kunde ta henne på foder under sommaren!.

Har väl även varit lite problem under dagen vill inte tillbaka dit nu bara snälla jag ber... >.<
Varit orolig rätt så mycket också för olika saker.

Men ha det bäst!
Pussar på kinden//
Therese

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en fin kväll :)

2008-05-05 @ 20:40:27
URL: http://sannawiberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0