Onsdag!

Har varit en bra dag börjar nu äntligen känna att jag kan leva igen utan att tänka för mycket! Har haft musikal hela veckan alltså inga lektioner gött xD Spelar bas ^^ går faktiskt riktigt bra ska öva liter till snart så jag kan det tills imorgon ska ju spela upp då. Måste plugga lite svenska ikväll med och so annars är jag körd på det >.<.
Hade ju np i matte igår vet inte hur det gick men jag hoppas det gick bra!

Jag tänker sluta att ens tänka på det..gör det bara jobbigt för mig själv. Hatar att jag älskar dig, något som kanske stämmer ändå jag menar när livet är skit och tråkigt och man inte kan släppa en person för att man tycker om personen så grymt mycket så börjar man hata sig själv för det!              (ingen speciell person)

Han är söt:*



Jossan och jag tänker starta band visst hon hatar The Ark men skitsamma eller hatar gör hon väl inte men hon tycker inte om deom Tror att Matilda var på också får väl hoppas det blir något iaf x).

Imorgon gäller det första konserten. =) Jippi :P

Kommentarer
Postat av: emms

Åh, jag hoppas det blir bra med erat band :D jag vill också!

Och jag orkar inte berätta all skit här, vi kan kanske ta det på msn eller nått? När det slutar fucka och jag kan logga in, ds.
Kram! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0