Tell why? Tell me that storie about the girl!

OKej ska försöka bli bättre.
Jag måste klara det här jag stänger ut er för att jag inte vill göra er illa. Jag är rädd för att ni ska hämna i samma skit som jag sitter i.  Att ni ska lämna mig för att det blir jobbigt och tråkigt. Jag vet inte själv vad som händer när det blir så här. Jag stänger in mig själv och vågar inte släppa in dom underbaraste människorna i mitt liv. Det är ju så jag lyckas få bort dom ifrån mig också. Det jag gjorde igår var inte alls bra. Jag lyssnade till Tell me this night is over med The Ark jag lyssnade faktiskt och då tänkte jag till och då bestämde jag mig. När jag somnar ikväll ska jag försöka bättra på det igen ska våga släppa in er i mitt liv. Speciellt ni som förstår som jag kan dela mitt intresse med! NI är en viktig del av mitt liv..jag vill inte förlora er...jag träfafde er igenom The Ark och det är jag väldigt lycklig över.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sanna och Marina Jag vet inte hur ni gör för att få mig att prata ni är dom ända som har lyckats även emms känns bra att prata med. Ni värkar förstå vad det handlar om. Jag är bara rädd för att göra någon illa det är inget illa menat men jag kan inte ro för det.

Har typ precist börjat prata med dig emms men jag börjar redan tycka om dig du värkar så enkel att prata med och det gör mig så lättad:*

Förlåt Sanna att jag svek dig jag ljög för dig rakt upp i ansiktet. Jag litar på dig till 100% om ännu mer<3 Men jag ville inte oroa dig eller såra dig: Du är underbar..älskar dig<3

Marina jag vet att jag kan prata med dig om det för du har varit i samma spår du sa till mig på bdb en gång att vi inte var så lika men vi kanske är det ändå om jag ska se på det. Jag älskar dig föralltid och jag vill dela min vänskap med dig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0