Tiden går snabbt!

Uscha >.< tiden går väldigt snabbt nu vet inte ens vad jag har gjort dom senaste dagarna xD någon som vet ? :O
Men ja iaf snart är skolan över bara 15 dagar kvar känns skönt faktiskt och ska snart ¨på klass resa med klassen till oskarshamn oj vad långt då xD mohaha men går säkert bra!

Idag har vi pratat om skolavslutningen och hur det ska bli med den om det kommer hända något vem vet vem vet! Jag hoppas bara på det bästa nu..jag vill att det ska bli så och jag har fått in det där att jag inte ska äta söt saker :S fast bra egentligen för då går jag väl ner innan sommaren börjar xD och det är det jag vill!

Ha det bäst ska se lite omkring mig nu ! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0