Torsdag!

OKej jag har inte skrivit här på ett tag har inte haft eller jo men inte direkt orkat kanske tycker min presentation är så tråkig och jag vet inte hur man gör någon ny tyvärr "/ alltså en egen, Någon som ville göra en åt mig som skulle passa mig? (A)

Åkte till min kusin igår var lite struligt behöver väl kanske inte gå in på detaljet har allmänt tråkigt just nu är skit trött och har ont i huvudet måste tänka igenom vad som ska göras som är kvar i skolan!

Iaf idag jag åkte då ifrån min kusin till skolan....stod vid skåpet hade glömt min myckel hemma =0 inte bra, men fick låna malins skåp tack gullet ;). Sen stod jag vi skåpen han har ju sitt skåp en bit ifrån mig så jag stod där på morgonen mina ögon började ju typ brinna för han är så otroligt het pojken alltså :P och söt som socker om inte ännu mer<3 ^^
Sen hade jag so piss lektion lämnade in mitt arbete idag hoppas på ett VG iaf =)
Sen hade vi Sv men ingen lärare alltså Håll timme gött.....satt med malin och tittade på M! Han är bara så söt när han sitter där och spelar på gitarren :P. Han satt själv en stund och spelade kändes som om man satt vid en läger eld ^^ Men jag dum fan gick ju inte ens fram och satte mig hos honom han satt ju där ensam och vi satt en bit ifrån! Men får ta igen det!
Sen matte pratade typ igenom hela lektionen gjorde 12 uppgifter orkade inte mer sen >.<
Sen luch åt med kompisar och sen då rasten ögonkontakt typ hela tiden xD
Sen spanska allmänt seg lektion och sen NO ännu tråkigare!

Sen blev det med malin efter skolan sjöng singstar och gick i m-ås hela dagen typ. Ja sen åkte jag hem städade! och nu sitter jag här och pratar med människor det var min dag ^^

Kommentarer
Postat av: Marina

presentation? du menar design? eller? iaf. om du menar design så varför har du inte frågat mig? jag kan ju fixa isf. (: >3

2008-05-16 @ 00:01:38
URL: http://missanpassadx.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0