Älskling låt dig inte luras, av mitt självsäkra sätt!

Okej söndag och ja mamma vet, helvete igen säger jag med hon blev mer rädd för det än arg. Japp jag sitter och lyssnar på Peter Jöback just nu rätt skönt länge sen jag lyssnade på honom.  Men ja jag vet inte redigt så mycket vad jag ska säga men jag ska börja med julklappar nu tror jag och det är så kul ska köpa till några och sen måste resten av pengarna gå till mamma och pappas julklappar.

Jo föresten någon mer än bara jag som har väldigt tråkigt? 

Kommentarer
Postat av: Marina

Peter Jöback är det bästa & finaste att lyssna på en mörk vinterkväll <3

Vad önskar du dig i julklapp av mig?



2008-11-18 @ 06:59:05
URL: http://everpresentpast.blogg.se/
Postat av: Amanda

Tråkigt har jag med xD

Peter Jöback är fin musik!

Julklappar är mys tycker jag :)

2008-11-18 @ 19:42:28
URL: http://stayreal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0