Bakom stängda dörrar

"När man är liten tror man att alla har det som man själv.
När man blir större tror man att man är ensam om det."

"För om en människa inte vågar se en sak måste hon
se förbi den, missförstå den eller på något sätt värja
sig mot den"

Jag är rädd så rädd att jag ibland inte kan stå på mina egna ben. Du är mitt allt jag kan inte tänka mig ett liv utan dig jag kan verkligen inte det. När jag läser det jag läser ser jag livet på ett helt annat sätt. Jag borde inte skriva av mig alls jag borde inte men jag kan inte hindra det- inte det som redan gjort. Jag önskar att jag bara kunde få ge dig en puss på såren och att dom sedan försvinner ifrån dig och dom får lägga sig hos mig. Jag vet hur jävla mycket du har och jag skulle kunna det. Jag önskar jag kunde allt, jag är nervös och orolig just nu. Det kommer aldrig bli som det var en gång då vi pratade då vi kunde prata varje dag och varje timme. Jag hatar det här att jag skriver här varför i all världen gör jag det, antagligen för att jag inte kan prata om det -.- . Te amo.......<3

Helvetet kan få ta mig istället, bara inte henne det är allt jag ber om!



Iaf åter till sånt som kanske eller hoppa jag är bra med mig som då borde vara åt någon annan kanske.
Jag har börjat läsa en bok som heter Bakom stängda dörrar sjukt bra jag älskar den! Okej annars idag ja inte så mycket varit i skolan haft en grymt rolig OMV lektion idag måste jag säga ;) Sen har jag varit i stallet, jag tror jag bröjar bli sjuk känner mig inte s pigg -.- aja jag vet inte redigt vad jag mer ska säga.

Jo angående JCS jag ska inte se den förens om ett halv år men fan vad jag har ångest och är nervös som fan och det är skit jobbigt!

Kommentarer
Postat av: mimo

den boken har jag oxo läst och jag tyckte den var så hemskt sorgligt!!

dock kunde jag inte slita mig ifrån den!

2010-01-14 @ 20:51:16
URL: http://yapoo.blogg.se/
Postat av: therese kjörsvik

heii såg din blogg och snyggt namn du har då ;)

2010-02-01 @ 19:41:44
URL: http://tisselitass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0