Det tynger hjärtat.

Helvete :'(

Jag är rädd, varför just den personen varför helvete. Jag vill bara gråta men det hjälper inte jag kan inte göra något jag vill så gärna men jag kan inte. Det ända jag kan göra är att be även om jag inte tror på det så kanske det hjälper ändå. Hjärtat slår hårdare än vanligt och pulsen är högre än vanligt. Det gör ont så ont att jag knappt kan andas ibland jag kommer inte ifrån det. Dom kommer inte ifrån, det gör mig otroligt rädd och orolig för allt. Jag önskar jag ska be och jag ska verkligen just be för dig och några andra till. Jag önskar att jag vore till något gott men är jag född för att göra det?

Jag kanske inte ens kommer förstå vad jag ska göra för världen, jag kanske bara kommer förbli en person som ingen vet något om. Alla sagor kan tyvärr inte få lycklig slut. Ibland vill jag verkligen göra det, men varje gång jag tar det i handen slänger jag det ifrån mig det hjälper och istället sätter jag mig ner och kryper ihop som en boll som om jag skulle kunna vara ett barn som bara vill leka. Alla dessa tankar och orolighet får mig utbränd vart kommer det leda kommer jag få ha dom jag verkligen älskar eller är det borta ifrån mig imorgon när jag vaknar. Eller kanske jag bara hoppas att imorgon så har allt varit en mardröm, men jag måste se verkligheten det går inte vara som jag är. Jag kan inte rädda någon, jag önskar jag kunde men jag betyder kanske inte något å andra sidan men jag vet att jag gör det. 

 

Jag måste komma ur det att leva som en helt jävla patetisk nolla!!! 


Kommentarer
Postat av: Anji

Du är ingen patetisk nolla!

Och jag vet inte vad det handlar om, men jag hoppas att det blir bättre <3

2008-11-14 @ 20:00:31
URL: http://clamour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0