I was misunderstood...

Jag är glad jag skrev inte igår jag vet dålig stil, men jag ska få åka till aino den 17 december nu :''D lycklig om något ska få se The Guild och träffa Aino kan det bli bättre :*. Men iaf det var igår det och nu är det fredag och fredag betyder som vanligt idol ;D haha hur ska johan kunna sjunga gospel XD.?

Men iaf jag är lite irriterad för inget går som jag vill idag, visst jag fick ledigt för att jag ska kunna åka till stockholm men annars känns det som om det här en sån här dag så allt går emot mig "/. Men såna dagar måste väl finnas med antar  jag -.-!

Okej jag är sur på att jag inte kan det jag vill kunna jag borde typ gå och kolla hur mycket IQ jag egentligen har kan man göra det?

Sen jag är nog inte den bästa inom musik, jag lyckas inte just nu och det gör mig så arg och besviken på mig själv. Just nu hatar jag min akustiska gitarr ><. Dels för att den är så ostämd och sen för att jag vill ha en mindre hals på den så man kommer ut lite lättare. Jag har nog fan ingen taktkänsla så trummor kan man ju typ glömma och drömma om. Okej jag är väl inte inte den sämsta på när det gäller att ha takt känsla men ändå. Jag suuuugger verkligen! >.<

Kommentarer
Postat av: Marina

Åhhh. JOHAN SUGERRR!

öhm, ursäkta x)

Men gud vad kul med guild och Aino :D

2008-11-28 @ 19:50:48
URL: http://everpresentpast.blogg.se/
Postat av: Anji

Jag har typ sämst taktkänsla i hela världen x)

2008-11-29 @ 22:41:46
URL: http://clamour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0