Jag känner hur du andas...

Jahopp har varit hos syster för en stund sen gick bra. Pratade om olika saker och det känns som om nya tider börjar koma. Allting får mig att kämpa framåt hela tiden känns inte så mycket längre att jag kanske är helt onödig i mitt liv ändå. Jag mår rätt fint idag väldigt trött dock XD fast det är klart det är jag ju jämt ingen nyhet ;P.

Men iaf Jag måste säga att jag har något att leva för GN och jag kämpar vidare för att jag inte kan lämna er mina underbaringar. Sen vet ni jag ska prata med mamma så att jag kan få åka upp till stockholm vill verkligen det. ^^ Idag är det en månad sen jag fyllde år exat XD haha vem håller koll på det XD.

Men iaf The Guild ska spela i stockholm den 17 december, Aino frågade om jag ville gå med henne. Så jag ska tjata lite på mamma så att jag kan få åka. Men Aino kan jag sova hos dig där sen då? XD haha annars vet jag inte om jag kan åka ;P mohaha. Jag hoppas jag får för jag vill komma iväg lite nu! 

Aja har väl inte så mycket mer att säga direkt nu ^^

Vi höres älsklingarna mina<3 

 

Okej inte världens bästa bild kanske men ändå ;P

Är det någon mer än jag som saknar The Ark? "/ <3


Kommentarer
Postat av: Aino

Ja, klart du kan sova här då ;D Fast den 17e 'r ju en onsdag, så du lär väl behöva åka hem tidigt dagen därpå ^^<3



Och jaa, jag saknar ark :(<3

2008-11-26 @ 16:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0