Och så blinkar du till...

Okej sitter i skolan börjar snart igen vid 1 har svenska sen slutar jag för idag. Men ja jag ska plugga som fan och träna ikväll och inte äta mer idag. Eller jag ska försöka att inte äta mer idag. Aino du är grymt duktig headen blev väldigt fin och emelie det var en smart ide.

Igår bröt jag tyvärr ihop, känns inte som om jag håller ut snart. Jag kan inte fatta att jag har klarat mig såhär långt jag kan inte se att jag är stark det är så svårt. Men jag måste kämpa om jag ska kunna känna mig fri.

Sen förhoppnings viss på Fredag ska jag och Mathilda in till kalmar och shopa julklappar och se på bio eller jag vill iaf. ^^ hehe men fick se hur det blir!

Jag vill ha malmö här! 

Kommentarer
Postat av: Aino

Ge. oss. Malmö. Nu!! <33

2008-11-24 @ 16:28:04
Postat av: Anonym

Ååh, malmö! :* <3

2008-11-24 @ 19:23:15
Postat av: Anonym

Det anonyma var från mig xD

2008-11-24 @ 19:23:52
Postat av: emms

Men vad i helvete, mitt namn försvinner ju hela tiden ._. xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0