Sagorna kommer för dig och mig!

Jag vet inte vad jag skulle för överskrift så det fick bli som det blev. Men iaf jag satt upp till halv 12 igår skit trött var jag i mosse gick inte upp förens vid 7 då min buss går vid halv 8 -.- 
Har inte varit någon jobbig dag i skolan idag varit väldigt skönt måste jag säga. Jag sitter just nu och funderar på alla och allt jag tror att man tänker för mycket ibland. Sen har jag även tagit upp den tanken då liksom jag tror att man lever sitt liv för seriöst ibland och glömmer i stort sätt bort att leva och inte minst vara sig själv. Det är något som legat mig i tanken och se ja allt som hänt under veckan är väl inte det bästa, jag tog väl i lite för hårt mot en kompis kanske men ibland tycker jag att man måste vissa vart gränsen går eller?!?

Nu sitter jag här och jag har nyss städat rummet och vikt tvätt och lite så jag har varit igång sen jag kom hem i stort sätt. Nu har jag varit inne på ark-forum och lite på bdb och nu även msn och här då. Jag funderar ibland på att sluta med blogg men jag har ju ändå haft det över 1 år nu så jag vill inte sluta redigt heller. 

Aja fått reda på att Jens har blivit pappa den 30 oktober 2008 åt en Pojke namn kommer väl sen hoppas vi väl på :'D

Sen Learis och Evas unge som kom den 5 juli 2008 har även fått ett namn, den ska heta Lea fattar ni hur dom kommit fram till det. Emelie sa det såhär Leari+Eva = Lea mycket fint måste jag säga :D<3 
    

Kommentarer
Postat av: Amanda

¨jag tror också att man tänker för mkt ibland, allt blir bara fel då :P sk bli bättre på att leva :)



kände samma sak med min blogg, den har funnits där i snart 2 år men det går inte att ta bort den xD haha

2008-11-08 @ 13:05:30
URL: http://stayreal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0