Torka din genomskinliga tårar...

Okej jag har knarkat "Dom som försvann" hela dagen! Jag älskar den låten och nu lyssnar jag på Eric Clapton som också är grymt duktig. Jag vet inte längre vad jag ska skriva här jo minna ska ju flytta ifrån oss tydligen innan den här terminen är slut! Jag vet inte vad jag ska säga om det, jag är väl mest ledsen för det. Men hon måste göra det som känns bäst för henne helt enkelt. 

Jag har aldrig något roligt att komma med längre, jo att jag ska köpa julklappar till några haha och alla får inte veta att dom ska få av mig XD! Just nu har jag grymt tråkigt och är besatt av att få träffa folk. Hur kan man undgå känslan av längtan? det går nog inte antagligen "/. 

Jag hade engelska prov idag gick väl inte heller så vidare bra, fick bara 25/35 fan vad dålig jag är föra gången hade jag iaf ett VG typ! 

Ärligt jag är nog den mest tråkigaste personen i världen! 

Kommentarer
Postat av: Marina

du är långt ifrån den tråkigaste på jorden. Se på Carl Bildt te.x. vart är den människan rolig? x]

Nämen. du är inte tråkig, det är ju fart på dig nästan hela tiden och jag har iaf aldrig tråkigt med dig. matkrig, vattenkrig, flumm. så du får inte tro att du är tråkig. <3

2008-11-20 @ 08:38:40
URL: http://everpresentpast.blogg.se/
Postat av: Sanna

Marina, kolla detta:

CpiQCdU" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=Nc0CpiQCdU

Carl Bildt kanske inte är rolig - men han har en annan talang! ;D

2008-11-20 @ 15:48:47
URL: http://youwillneverwin.blogg.se/
Postat av: Aino

Sen när är du tråkig? :S <3

2008-11-21 @ 21:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0