When I here you voice again.

Okej helgen har varit underbar måste jag säga. Åkte i fredags då och hade skit kul på tåget vi försökte koma på hur man uttalade olika ord på skånska då XD! Det blev mycket prat hela vägen ner sen kom vi till malmö och där byte vi tåg till skurup. Sen var det hem till malins mammas pojkvän hade en väldigt mysig kväll(Orkar inte skriva allt)

Sen åkte vi in till malmö på lördagen och bara gick runt gick typ inte alls i affärer var nog mest mitt fel, sen träffade jag zara<3 Och sen även emelie<3! Sen var vi där i malmö till kl 6 typ sen var vi åt och vi var båda helt slut måste jag säga har aldrig gått så mycket i hela mitt liv jag har till och med blåsor under fötterna xD. Sen åkte vi hem och vi kollade lite på idol tror jag och sen somnade vi rätt snabbt. Söndagen har bara gått åt att typ resan hem och där var vi också trött tittade dock på film som var roande :D<3 Under bar helg med bästa<3

Iaf jag mår väl skit bra egentligen men det har varit många gånger i helgen jag bara velat gråta orkar inte skriva det nu för min bror sitter framför mig och jag vill inte börja gråta igen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0