Inatt vad det 3 månader sen :D

Japp inatt var det 3 månader sen man såg dom känns konstigt men så är det. Sorry att jag inte skrev något igår har lovat emelie att börja skriva mer så får väl göra det då XD 

Igår kom jag också på ett sätt att tjäna pengar Tjoho för mig kommer kunna tjäna 600 kr i månaden ungefär kanske lite till :D lycka ska spara alla till nästa sommar va fan :D<3 

Hahaha jag läste nyss 2 av mina kompisars bloggar fy fan det blev skratt, för jag har så dålig humör allvarligt xD 
Men ändå den ena var om typ perversa arkstunder haha ja det var rätt kul att titta på även om man sett det innan men så här på morgonen är man ju alltid lite speciell xD

Sen den andra var om 3 filmer med zombies och jag hatar zombies verkligen men det är en film som äger så roligt när det gäller zombiesar och det är Shaun of The dead den kan jag skratta åt verkligen den är så ful. Fast visst dom filmerna som min kompis såg kan man hitta saker att skratta åt verkligen xD

Fast ni måste bara se Shaun of the dead :P haha
Kommer väl skriva lite mer sen idag.

Tja då :D<3

Kommentarer
Postat av: emms

Men zombies är ju roliga xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0