Just beginnings to something strange.

Okej har inte skrivit på ett tag synd för er men det är ändå inte så intressant. Jag har iaf insett några saker att man är bara viktig i visa lägen inte i alla. Egentligen borde jag plugga nu verkligen, men ja jag kände för att skriva lite först. Dagarna som gått har inte varit dom bästa jag hoppas att dom vänder så snabbt som möjligt. Just nu känns livet bara meningslöst fast det är det ju inte självklart men ändå. 

För dig är jag bara någon som blir till ånga. Men jah okej nu ska vi se malmö snart med malin :D<3 31 oktober då även JCS har premiär. Sen fyller jag snart år och jag hoppas att sanna kan koma till mig. Sen blev det ju ingen stockholm för min del i november. 
Sen på jullovet har jag och Malin från helsingborg pratat om jag ska koma ner till henne kanske :D<3 
Och sen kanske vi ska utomlands med familjen i januari eller något!
Sen blir det kanske en fanträff i stockholm i februari plus att det är JCS då med! Vi får väl se hur bra jag lyckas med det "/

Jag vill verkligen åka det vill jag! 

Kommentarer
Postat av: Anji

Du måste på fanträffen! :D Vill inte vänta till sommaren eller kanske ännu längre med att träffa dig :/

2008-10-15 @ 15:24:10
URL: http://clamour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0