Klara tecken med eländig tanke!

Okej dagen har varit lång! Förlåt Anji :'( Jag vet att vi skulle ha pratat ikväll men jag har varit borta hela dagen det var verkligen inte med min mening hoppas att du inte blev för ledsen <3

Iaf jag vaknade lite innan 10 min granne ringde och frågade om vi skulle hitta på något men jag sa nej för jag skulle till stallet. Sen kunde jag inte somna om utan jag svarade på sms:et jag fick av sanna och sen skrev jag ett till anna. Sen åt jag frukost och lite försökte ringa min frisör angående fredag då jag ska klippa mig! 
Sen åkte jag väl till stallet vid 12 eller något var med anna det är hennes häst jag rider sen red jag och vi hade kul en väldigt trevlig dag saknar tiderna med henne .... dom kom tillbaka idag och det kändes så bra! 
Sen så åkte vi hem till hennes föräldrars hem och vi beställde pizza tillsammans med henne bror och syster och hade det trevligt. Sedan åkte vi hem till mig så jag kunde byta om för vi skulle åka och till högsby för ett ärende. Sen hem igen och sen blev det upp till mig igen för jag hade glömt mina glasögon sen hem till henne med godis och filmer och så har vi haft mysig kväll och skrattat mycket som gamla tider. 

Okej och nu är jag hemma ska snart sova ska till kalmar imorgon med mamma och syster :* <3

Förlåt ännu en gång Anji det får bli imorgon var inte meningen att såra dig om du nu blev det <3 :*
 
anna :D <3 

Kommentarer
Postat av: Anji

Men jag glömde också att vi skulle prata ;) <3

2008-10-30 @ 10:15:29
URL: http://clamour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0