Och allt som är sakt finns kvar<3

Vad jag än säger eller skriver så hjälper det väl troligen inte. Jag vet inte hur du tycker att det är mellan hos nu men jag vet att även om man inte alltid pratar så finns du där hela tiden och du vet att jag lyssnar och ställer upp. Jag vill inte att någon av min närmaste kompisar/vänner ska försvinna ifrån mig eller lämna mig för då kommer troligen jag inte kunna förstå eller leva upp till det. Du betyder så grymt mycket för mig och jag älskar dig som en av mina närmaste vänner. Jag saknar dig otroligt mycket det var ju ändå ett tag sen. Jag vet att det finns viktigare personer i ditt liv än just jag och jag accepterar dig och ditt tillstånd. Men jag vill absolut inte att vi ska tappa all vår kontakt, visst du kanske behöver mellan rum och att du inte behöver mig just nu då är det okej för jag vill ditt egna bästa och jag vill att du ska förstå det till det yttersta. Allt jag gör är för just våran vänskaps skull. Jag vet inte hur många gånger jag har sagt att jag inte vill att det ska hända och du lovar mig att det aldrig kommer det. Men det är så svårt att tänka så jag vet inte redigt hur jag ska agera längre för att det ska vara enkelt mellan oss utan problem. Du få ta det som du vill men jag är orolig för dig och jag vet inte längre hur jag ska finnas till för dig. Jag gör väl kanske ingen nytta ändå. Men en sak vet jag och det är att du alltid finns in i mig varelse du vill eller inte<3

Jag älskar dig och saknar dig<3

Malin - Du är underbar^^<3

Godmorgon kommer väl ett inlägg senare idag med :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0