Så snurra min jord igen

Ge oss en chans, vi är äldre nu

(Vi ser ljuset vid tunnelns slut)

Ge oss en chans, vi kan lära av varann

(Det är ett av skälen)

Sagor för barn som är vuxna nu

(Teven står på som bakgrundsljud)

Jag är din vän och vi lär oss av varann

(Bara ett av skälen, ett av skälen)

 

 

 

Okej sitter i biblan i skolan har inte börjat än börjar vid 12 segt >.< jag vet mina bussar är knäppa, men jag lever väl. Vet ni ibland funderar jag på sluta med blogg inte ha någonting alls för ja jag vet inte, det är nog ingen här iaf och läser känns det typ som xD haha ja så kan det vara.

 

Nu har jag skrivit på min Fanfic kom på att jag höll på att lägga in den här med :S men ärligt jag orkar inte det för ja jag vet nog inte redigt segt bara att göra det. Får väl se kanske.

 

Men iaf Kent alltså jag bara älskar hans texter om jag skulle kunna skriva som dom texterna hade jag ju varit helt jävla glad men konstigt nog har jag svårt med att skriva på svenska knäppt va "/.

 

Skulle egentligen gått och kollat på elgitarrer innan jag börjar men jag orkade inte det jag måste plugga lite nu för det blev inte alls mycket igår tyvärr..hinner i och för sig det ikväll men jag orkar inte det hela kvällen så! 

Men vi hörs!


Kommentarer
Postat av: emms

Jag läser :)



Och ja, Kent är bäst. Men det har jag väl sagt typ 10000 gånger förut.

Postat av: Sanna

Jag läser :)



Och nej, Kent är inte bäst. Men det har jag väl sagt typ 10000 gånger förut.



(Haha, jag är inte en wannabe! ;D)

2008-10-08 @ 17:56:26
URL: http://youwillneverwin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag läser ;)



Och ja, älska Kent. De äger så jävla hårt (a)

2008-10-08 @ 19:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0