Vissa ord går inte att sudda ut!

Okej har nyss pratat med sofia i telefonen mycket trevligt måste jag säga även att vi inte känt varandra så jätte länge ;P men det blir nog säkert fler gånger :D<3

men iaf har ont i min arm den knakar hela tiden börjar få mussarm på båda tror jag xD aja får skylla mig själv när jag sitter som jag gör och skriver xD.

Jag vet inte längre vad jag ska skriva här jag kommer aldrig på något att skriva kanske skulle lägga ner blogg men jag vill ändå inte liksom, jo jag läste igenom sparade meddelande jag älskar bara att göra det så underbart att jag sparade dom! För jag älskar dom det gör jag verkligen. Fyller år imorgon uuh vet inte hur det känns men det blir säkert bra! :)

 jag bara älskar det<3 

"vad vill jag säga med att ha knasiga frisyrer och konstiga kläder? - jo att såhär kan man också göra"


Kommentarer
Postat av: Sofia

wiiie jag vill prata i tele igen :D jag vill verkligen tillbaka till hotellet idag :( <3

2008-10-26 @ 09:05:48
URL: http://simpleheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0