Fan, jag ber dig hjälp henne ut ifrån det<3

Jag vet inte vad jag ska säga! Jag vill ha bort allt det därifrån dig du är inte värd att ha det alls du är så jävla mycket bättre än att få gå och lida av det. Du vet inte hur mycket du betyder för mig tror jag inte. Men fan vad jag gillar dig, jag kan inte beskriva hur mycket med ord. När jag läser det du skriver mår jag så jävla illa av det, men de är ju din verklighet det är ju det och jag önskar att imorgon när du nu vaknar igen att det är borta ifrån dig! Jag är inte din bästa vän jag är inte det jag vet det. Vi har inte känt varandra mer än kanske ett halv år men fan vad du betyder så jävla mycket mer än vad en del gör!

Du var där och du fick mig att känna mig så jävla omtyckt du fick mig att känna mig så hel att ha dig vid min sida när det var den dagen dom dagarna. Jag saknar dig och jag hatar att veta hur det ser ut. Jag vill inte glida ifrån dig men det känns som om vi gör det verkligen, fast jag bara inbillar mig antar jag! Eller så har du en fruktansvärt jobbig tid nu att du hellre pratar med dom personerna du känt längst och känner dig trygg med. Jag önskar att du fick det du ville ha och du kan få det av mig! Men hur? jag vill så gärna hjälpa dig jag vill verkligen<3 Du betyder så sjukt mycket när jag läste vad du skrivit började jag gråta......jag vet inte men jag vill inte förlora dig jag vill inte det<3

Jag älskar dig :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0