Frågan i livet!

Vad är egentligen rätt eller fel ja det vet inte ens jag eller gud själv. Antar att det är rätt när man känner att det är rätt. Är det rätt att ljuga någon i ansikten om det gäller viktiga saker, då menar jag liksom sånt man verkligen blir hatade för. Det låter hemskt att säga. 

Jag har tänkt på en sak, har ni någon känt att era föräldrar varit emot er? Och då menar jag verkligen emot er! Kan handla om kärlek, vänner eller ja mot eran framtid som ni vill planera upp. Jo jag vet hur det känns skit jobbigt >.<

Aja jag ska inte vara negativ, sitter just nu i skolan har engelska läser en bok i engelskan som heter " Looking for J.J" rätt bra än så länge faktiskt. Det är nog ingen som läser min blogg längre xD

Sista frågan:
Vilka kan läsa min blogg?    Svara!



Kommentarer
Postat av: Aino

Jag kan ;D

2008-09-17 @ 19:17:46
Postat av: Sanna

Jag läser. Du vet jag är beroende..



Och nej, jag känner aldrig att mina föräldrar är emot mig. Mina föräldrar finns där no matter what och jag uppskattar verkligen det!

2008-09-17 @ 19:53:07
URL: http://youwillneverwin.blogg.se/
Postat av: Anji

Jag läser ;D

2008-09-18 @ 15:35:39
URL: http://clamour.blogg.se/
Postat av: emms

Jag läser ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0