Inga ord

Jag sitter här och lyssnar på Tennessee en låt ifrån en film som jag älskar men ändå hatar. Jag sitter här tårarna rinner ner för mina kinder faktiskt det gör så jävla ont att veta hur det ligger till. Jag vill så gärna hjälpa er! Men hur ska jag gör det? Jag vet allt vad som kan hända. Jag älskar er. Jag vet inte hur många gånger jag har sagt det. Jag vet inte hur många gånger ni får stå ut och lyssna på varje ord som jag säger till er. När jag läser allt vad ni skriver tittar jag på mig själv i spegeln håller upp min arm och tittar på det som en gång var. Jag orkar bara inte jag sätter mig ner på golvet och gråter. Jag har aldrig i hela mitt liv känt såhär! Jag är så jävla rädd för vad som kan hända. Allt vi pratat om finns det ens kvar där i era tankar eller är allt hopp borta. Jag har inga ord kvar i munnen längre. Jag är så jävla orolig. Jag mår bra men jag är orolig för er och därför gråter jag. Igår kunde jag inte sova alls. Jag grät, grät med tankar på huvudet om vad som kunde hända vad som kan hända. Jag önskar att jag bara kunde ta bort det.

 

Låt era börja om från början och se vilka fantastiska människor ni är<3 

Jag har ont i magen, så jävla ont kan inte ens äta. 

Varför är det såhär varför just dom som jag bryr mig om mig så jävla mycket. jag vill få upp dom ifrån det jag vill verkligen det. All min framtid vill jag dela med dom. Hela livet vill jag kunna se dom när dom skrattar när man sitter där och spelar och se hur jävla lyckliga dom kan bli genom att stå inför folk och meddela en känsla som bara dom kan. Jag vet inte vad jag ska säga. Att få stå bredvid dom i framtiden med ljuset på en. Det är då jag ska tänka det är dom som tagit sig hit, genom svårt och ont har dom fått med sig det dom velat och jag har fått vara delaktig i det! Fick höra hur orden simmar igenom mig. Att se dom le är det vackraste jag sett i hela mitt liv, att se dom tillsammans är som att se en ängel med vingar som lyser det starkaste den bara kan. När vi väl kommer dit då vi kan sitta och plinga på instrumenten och skratta åt vad vi gjort för att ta oss dit. 

 

Jag vill bara hålla er händer så hårt att jag aldrig kan släppa taget. Tårarna rinner fortfarande ner för min kinder. Dom svider mot huden, det gör så jävla ont att veta hur ni har det. det gör så jävla ont att livet är så jävla hårt mot er. Jag borde kanske skriva allt till en låt som handlar om min lycka till er och hur mycket ni verkligen få upp mig! Den där känslan har jag just nu då jag bara skulle kunna skriva ner allt jag känner men det är inte så enkelt. Jag vill inte se er gå bort jag vill inte ha ett samtal där dom säger att ni inte finns längre. Jag vill med er ha den där drömmen om framtiden som vi alltid har pratat om som vi alla har velat ha och vi ska lyckas. Jag tänker vara så jävla stark att jag ska försöka bära med er dit<3

 

Jag älskar er!<3 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

BTW:

TBA, alltid i hjärtat mitt<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0