irriterad!

Okej igår var allting bra tills ja jag fick typ utskällning eller man kan inte kalla det utskällning kanske svartsjuka, fy vad det är jobbigt zara hade nog rätt i det hon sa det funkar typ inte med that number of persons....men kanske då om man har varit den sen typ skit lång tid tillbaka. Men jag fick liksom skit för inget som jag har gjort. Det stämmer inte ens. Jag blir så arg för vad man än gör blir det alltid någon som blir missnöjd. Klart jag var orolig för henne klart jag var, jag menar jag hade pratat med henne dagen innan. Jag kan inte rå för att vi inte pratar lika mycket längre jag försöker ändå ta igång ett samtalsämne men känns som du viker undan hela tiden. Men det här betyder inte att jag inte bryr mig om dig lika mycket. Sen att bara skit i att prata om det är dålig stil, jag orkar inte ens bry mig om det för alltid jag som typ för börja med ett förlåt och nej den här gången går det inte för jag har inte gjort något fel alls!!!!!!

Bra att man har andra med, Tack så mycket! <3

Men aja har inte varit i skolan idag heller, sjuk än och är inte så pigg för tillfället borde plugga och äta har ätit en gång idag ><. Men jag är ju inte död så va fan.

Undviker du mig? "/

Kommentarer
Postat av: Marina

Jag är inte svartsjuk vadfan!

OCH jag skällde inte ut dig!

OCH jag orkar bara inte prata just nu okej?

åh! jag ORKAR BARA INTE!

Jag är så jävla arg. inte på dig. jag kanske överreagerade ja! Men jag har haft några asjobbiga helt stört jävla pissiga dagar! det är så jävla mycket du inte vet. allt kanske verkar så bra hela tiden men så äre fan inte. ser du inte att det bara är en mask alltihop? nästan varje dag tänker jag på hur sjukt jävla skönt det är att bara försvinna ibland sitter jag där med bladet i handen och hugger. och kanske, kaaanske skulle allt bli mycket lättare om jag 'råkade' cutta sönder handlederna!

så nu delar jag med mig. nu vet du varför jag inte orkar bry mig om detta just precis nu.

så förlåt. jag är ledsen för allt.



2008-09-11 @ 21:02:13
URL: http://missanpassadx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0