Måndag igår! Telefonprat (tisdag idag)

Okej igår var dagen allmänt jobbig men den blev bättre framåt eftermiddagen gick i skolan fick igenom nytt på OMV! Det är kul och jag trivs faktiskt!
En sak som är jobbigt är liksom att jag har 2 kompisar som jag går med ifrån min gamla klass sen grundskolan men eller ja den ena går BF och den andra går OP med mig. Dom hänger ihop mycket och sitter tillsammans det är liksom typ lite jobbigt för dom vill typ vara själva hela tiden men vad kan jag göra? Aja glad att dom inte kan läsa det här ändå, skönt att ha lösen till bloggen ibland.

Sen på kvällen vid typ kvart över 9 då fick jag något ryck och kände för att prata med någon i telefon, då skojade med aino xD och sa att jag skulle ringa henne haha det slutade med att vid halv 10 typ ringde jag och sen pratade vi i typ 40 minuter mycket trevligt :D det var redigt kul och jag kunde verkligen slappna av när jag pratade med aino ^^ det var inte alls svårt utan jag bara prata på och hon med :D<3 

Men iaf idag då sitter i skolan nu och gör inget alls har svenska och sen lunch om en timme precis :)! Så får väl se vad som händer ikväll telefon med sanna eller någon annan kanske :D<3 Jag är tusan besat nu jag tycker inte det är pinsamt att ringa längre.


Call me home, call me nowe, let us knowe it befor you die!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0