Tack, du räddade min dag :D

Tack Aino för att du ringde igår det var underbart att få höra For other eyes fick tårar i ögonen av lyckas :D! Helt sjukt underbart och är så himla glad för att ni fick träffa honom innan med :D! Hoppas ni hade det kul alla 4 då menar jag Du, emelie, sassa och jojja. Själv satt jag ju och väntade på att du skulle ringa helt underbart :D

Jah okej sitter i skolan just nu och lyssnar på The ark helt underbart :D jag hoppas på att snart få se dom igen alltså. Sen hoppas också snart att Aino och Emelie snart kan träffas med.

Malin- Jag vill träffa dig snart<3
Aja ha det fint puss och ännu en gång tack Aino ni får berätta hur det var sen :D<3<3<3


Kommentarer
Postat av: emms

Tro mig, det var hur jävla underbart som helst! :D



Och jag hoppas också vi kan träffas snart! <3

Postat av: Sofia

haha jag fick en kram av ola den dagen :d <3 sjukt underbart <3

2008-09-08 @ 16:54:02
URL: http://simpleheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0