When you wake up I still be there!

Take my heart back, leave yout picturs on the floor, take back your memories, I cant take it anymore!

Okej sen förgående inlägg så har det varit värre men inte skrivit på ett tag ju så ja jag har inte skrivit något här då. Men iaf har haft magont i en hel vecka på grund av oro och rädsla. Men igår bröt jag ihop tack och lov mår jag fint idag, ska ändra på mig inte som personlighet men bli mer positiv i livet ser mer ljusa tider tror nästan alla kan behöva det. 

Jag mår fint och jag har haft en så himla sjukt kul dag i skolan idag. Sen har jag kommit närmare några fler personer :') Lycka det är, men också glidit ifrån...en del!

Men iaf jag vet inte redigt vad jag ska skriva men sjukt vad jag saknar ark alltså. Det är inte förstående, kan man sakna något såhär mycket :S nja inte jag tror jag inte xD fast klart jag är nog inte ensam om att sakna dom :P

Men iaf kärlek på er alla som kan läsa min blogg, kan dock inte vara så intressant xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0