Get on the floor ;)

Haha jippi mamma har anmält mig till dansen nu ska bli så sjukt kul att dansa :D Malin är med också så varje onsdag mellan 18.00 - 20.15 vet ni vart jag är iaf i Kalmar på dans golvet med Malin ^^ 

Skolan imorgon som sagt det skrev jag i det inlägget innan men jag kom på det att jag kommer vara i skolan tidigt iaf skönt att få komma tillbaka måste jag säga! Jag har tränat nyss också det var skönt har hållit på med träning i 3 veckor nu och jag hoppas jag lyckas fortsätta med det även att skolan början man blir så mycket piggare jag kan inte ens sova om kvällarna längre om det nu är bra det vet jag inte xD 

Vet ni vad jag vill bli kär men jag blir aldrig det ;o det är fel på mig xD haha
 
// Therese


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0