Speechless

Ska börja blogga igen tänkte jag men som sagt jag vill göra om min blogg jag fattar inte hur folk lyckas jag är skit dålig på det. Men jag får leta lite och fråga Tina hur hon gjorde för bilder och sånt kan jag fixa på en sida så det är inget svårt men förut fanns det så man kunde få en guide men det finns inte för min del längre kanske bara ska skapa en ny blogg men jag vet inte. Får se om jag lyckas jag hoppas det iaf. Skolan börjar imorgon med och det ska bli skönt att få komma tillbaka till skolan igen saknar min underbara klass ^^

Sen en sak är jag så trött på och det är allt som skrivs om M.J fy fan kan dom bara inte låta honom vara nu som hans bror sa på minnes cermonin som gick på tv4 hur mycket smärta kunde en person ta. Det är hemskt att han dog, han kanske inte var min favorit bland artister men jag lyssnade på hans låtar och jag tyckte om honom grymt mycket. Nu lyssnar jag bara på hans låtar för tillfället fråga mig inte varför. Sen kan jag hålla med Tina som hon skrev i sin gamla blogg på något sätt är han otroligt vacker och fruktan svärt söt på visa bilder. Jag önskar bara att dom kunde lämna honom ifred nu. Tina och jag ska iaf se dokumentären som kommer  på bio i höst tillsammans längtar så<3


Bara titta på honom han är vacker :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0