Summer of 2009!

Vad ska man säga sommaren har varit lyckad bra en av dom bättre på länge även att det inte varit en ända konsert för min del. Jag har varit på gotland med mamma och louise. Sen har jag jobbat i 3 veckor och jobbat ihop pengar som man kan lägga undan nu till hösten. Har varit i Stockholm också och där var jag på grönlund med anso och vi hade skoj även räkkryssning. Jag har varit i Göteborg med anna och var på liseberg helt grymt kul annars har jag bara haft ett bra och trevligt sommarlov. Fast klart min fina vän Filip gick bort och det gjorde ont något fruktansvärt ont. Begravningen jag kunde inte andas jag har inte ord att beskriva hur jag längtar efter honom. Jag fruktar morgon dagen då jag inte kommer se honom utanför huset vid busshållplatsen och sparka i gruset. Eller dom gångerna han alltid kom och satt sig bredvid mig i bussen efter skolan. Jag saknar honom det gör jag faktiskt alla minnen gör det bara värre han finns inte längre. Han är saknad<3

Men i helhet har lovet varit bra inte en ända fest bara hehe xD känns lite sådär kanske ^^ 

Men imorgon är det skolan och det ska bli skönt :)

I close my eyes
Just to try and se you smile 
one more time But it's been 
so long now all I do is cry
Can't we find some love
to take this away ' Cause
the pain gets stronger ever day

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0