What more can I give...

Okej har inte bloggat på ett tag nu men har gjort så mycket annat och ja varit borta hela helgen i stort sätt. Och nu börjar jag bli sjuk så himla kul nu när skolan har börjat och allt har lite feber och är helt seg i kroppen. Vet ni en sak att man säger ju alltid att man aldrig är ensam visst det är ju sant. Men tänk efter det finns nog dom som känner sig ensam även att dom har någon vid sin sida. Man kan känna sig ensam inom sig och den känslan är inget att leka med har jag kommit fram till. Man kan stänga in sig själv väldigt mycket bara genom att känna den känslan.
Jag känner mig ofta ensam fast jag inte är ensam och den känslan skrämmer mig, uscha jag måste göra något åt mitt liv just nu...!
Men iaf fredags kväll var väldigt trevlig ändå fast jag var mycket trött och ingen blev full under hela kvällen som tur är kanske. Jag drack inte så mycket heller och ja det var väl tur det med tanke på att jag redan då började känna mig lite dålig....
Jag saknar dig det gör jag alla minnen och tankar kommer alltid förbli med dig vart du än går. Men jag saknar dig så jag blir galen.<'3
His brown eyes could feel so strong.
What he did to the world
Is nothing we would do.
But as a present we will showe him
what he started, to heal the world.
// Therese

Kommentarer
Postat av: Tina

inte alltid man orkar :3 <3

2009-09-02 @ 13:19:04
URL: http://tiiliaberg.blogg.se/tiiliaberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0