It's always a climb ever time.

Ibland frågar vi oss själv är vi tillräckligt snygga för oss själv? Vill en kille ha mig som jag ser ut? 

Ibland kan det vara ett av mina största problem, vad är snyggt och vad är inte snyggt. Alla har väl olika smaker antar ja det har dom. Men som jag ser på mig själv ingen skulle någonsin titta på mig om jag hade en vän som troligen såg bättre ut än mig. Visst ofta får man den tanken att killar vill bara en sak när det gäller sånt där. Men ibland räcker det också för en del att man bara få "vet du en sak du är väldigt söt". Det är en sån skillnad på när en kille säger det än ner en kompis eller vän gör det till en. Jag har aldrig tyckt jag varit snygg eller vacker på något sätt. Men tanken att slå mig ibland och jag kan känna mig söt ibland. Men mest av allt jag har en rätt fin insida man säger att den är viktigaste är den inte det? Jag tycker om mitt inre jag men det är ingen som vill lära känna den inre jag. Ibland är det lite jobbigt, kommer jag förbli singel?

Jag har blivit så utseendes nöd har jag inte? ibland funderar jag på vad som händer men har jag inte alltid varit lite finstilt av mig? alla dessa frågor gör mig galen ibland...

Kommer jag förbli singel resten av mitt liv?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0