Take a look at yourself...

Okej sitter i skolan nu och har saknat det lite faktiskt ändå :) men vad säger man det är folket i skolan som gör det värt att gå upp på morgonen och veta vad som väntar en. Men iaf sitter fortfarande med energiarbetet som jag inte är klar med, men har inte så mycket kvar på kärnkraft nu och sen är det biobränsle och fossila bränslen suck. OCH sen den stora analysen great yeah or not. -.-

Ikväll blir det iaf Michael Jackson's This is it igen fast med min kära syster i stället :) Det ska bli kul att se den igen och ska försöka att se den mer vad ska man säga att inta kolla på michael som jag saknar något grymt mycket..... :(

Men jah nu ska jag fortsätta med det jag håller på med puss puss hey<3

bild: Michael jackson<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0