Baby, I really am the worring kind

Nu sitter jag här i höstens mörker klockan är rätt mycket men jag har ingen lust att gå och lägga. Har haft en bra helg och en bra födelse dag. Fått nästan alla Michael Jacksons skivor behöver bara en till nu sen har jag alla. jag sitter på msn och pratar med jossa samtidigt som jag sitter och funderar på om jag ska skriva till honom eller inte. Det är svårt i sånna här tider eller tider och tider. Men jag vet aldrig vad jag ska säga, och det är det som är det jobbigaste! jag har haft känslor för den där grabben länge nu och jag kan tänka mig att det är egentligen mest jobbigt för honom att veta att jag tycker om honom och jag vet att jag inte har en chans ändå. Så det kanske är dags för min del att gå vidare och liksom inte lägga energi på det. Och dessutom vem vill ha en sån mig jag kan ju vara lite grazy av mig. Nej jag ska lägga ner och kanske hittar jag någon som jag verkligen kommer tycka om.

Ses babes<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0