Call the cops...we have a crazy girl!?!

Ja min rubrik passar perfekt vem tror hon att hon är. Tror hon att hon kan gå och snacka skit bakom ryggen på oss och sen tro att allt är prima. Nej tack till falska människor. Hur kunde du gå och säga så till våran kära klasskompis och underbara människa. Vi överlyckliga över henne och att hon är gravid är underbart. Jag fattar inte det gör mig och mina kompisar arg så det bara smäller om det. Idag säger du förlåt och så tror du inte att det här ska komma fram, men det gör det för den personen du sakt det till är en av oss. Hur tänker du?!?

Iaf dagen har varit helt okej tills nu då och ska snart åka och dans streetdance sjukt kul :D med mina UNDERBARA vänner love on them<3

Nya artister har jag hittat som är bra också :D chris brown, mario, Ne-yo och ja många fler. Jag har börjat lyssna mer och mer på R&B det är fan bra faktiskt ;) mohaha

Ha det bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0