Feels like home to me!

091002

Förlåt för att jag inte bloggat på länge. Men varit sjukt mycket i skolan hade ett prov i ekologi idag(Naturkunskap A). Och ja jag hoppas det gick bra. Det var väldigt mycket att skriva måste jag säga men jag överlevde. Sen på Omvårdnads lektionen gjorde vi stort sätt inget vi var bara 3 stycken idag. Jag, Martina och Petra så vi bestämmde oss för att fika på lektionen idag och ja det var mysigt :). Blev mer fika än att jobba Eva tyckte nog det var lite kul med såg så ut iaf :).

Sen ska jag säga er en sak, att jag känner att jag klagar väldigt mycket...! Ibland förstår jag kanske inte varför men på något sätt är det lite jag. Men det finns de som är värre än jag ;) hahaha

Iaf var på bio med syster ikväll :D mycket trevligt har haft en bra kväll med henne :P. Vi har varit på bio och ja vi såg Allt för min syster jag måste säga så GRYMT bra film. En av dom bättre. Jag grät mer än vad jag någonsin gjort på bio innan. Det budskapet ja helt sjukt och ja hela biosalongen grät i stort sätt ;)

Nu ska jag sova ha det :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0