Streetwalker...what?!?!

Okej dagarna har gått sen jag bloggade sisst jag är dålig på det här med bloggandet just nu. Ett tag håller det i sig men inte alltid. Men iaf har inte hänt så där jätte mycket ändå har varit grymt mycket i skolan bara suck på det säger vi då.

Idag har jag haft en dag som känts som alla bara varit typ antingen arga, irriterade eller ledsna typ eller något liknande. Blev arg på några personer idag och ja vad ska man säga jag kan inte göra något åt det. Sen gick det åt skogen på provet idag och så har jag prov nu tisdag och onsdag också känns så helt fel. Den här veckan kommer bli tuffare än någonsin tror jag. Jag vet inte alls. Sen när jag kom hem blev det ju inte lättare. suck igen. Fy fan jag måste sluta klaga men igår hade jag också en sån dag då man bara vill försvinna fast ändå. Men iaf åter till verkligheten. Borde plugga men gör jag det nej varför det vet jag inte?

Men iaf jag är trött på en bloggare vid namn Kissie hon är nog en av dom trögaste jag vet om iaf. Blondinbella kanske var överdrivet men vad är inte kissie då. ;O hon är ju typ den elakaste i den här bloggvärden. Det värsta är att hon använder sig av namn också. Man ska stå för sina årsikter men inte så att det går till överdrift väx upp unge. Du är fan värre än en fjortis!

Okej vad ska man mer säga jo nu ska jag titta på Grey's Anatomy :'D love it



bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0