This is it, it is so much Fame!

Okej helt okej dagar nu i veckan har väl inte direkt gjort det jag ska ha gjort men sånt är livet jag har lov och måste få ta nytta av det med. Men veckan än så länge har varit grymt bra mycket underhållande, och mycket känslor. Ska snart gå upp och träna ska bara se färdigt på Grey's anatomy. :D Men iaf lite sammanfattning då i onsdags Michael Jackson's This is it med amanda på premiären. Och igår var jag på Fame med malin :D<3

This is it:
Måste säga att jag fick ut det jag ville från den filmen. Det var en sån känsla och det var många gånger som jag nästan började gråta men jag höll det inne. Magin i filmen gjorde det helt underbart det går inte beskriva hur mycket känslor det var. Michael dansade som aldrig för och han såg lycklig ut på scenen och han skrattade och log många gånger. Jag hoppas nu och föralltid att människor ska minnas honom som en artist som gav allt han hade för att göra rätt. Så mycket av sitt liv som han skapade det vi nu säger är och kommer förbli klassisker. Det är magiskt och jag önskar att han kunde se det. Jag säger bara King Of Pop någon som kommer leva i historia.

Vi älskar dig Michael Jackson<3


Fame:
Filmen var överförväntan och grymt bra :) Var roligt att få träffa malin igen med. MEn filmen då ett mycket bra budskap i och mycket bra skådisar och sång och dans. Jag gillade den rätt mycket fast den slår inte This is it. Men den hade något som gjorde att man inte kunde släppa tanken från den. MEn helt okej alltså ett bra budskap om att man ska kämpa för det man verkligen vill ha i sitt liv och våga ta risker. Helt klart 5/10 av mig iaf :D

bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0