Be my proud man

Vet ni en sak att ja jag funderar för mycket och jag vet inte alls hur det här inlägget kommer bli ;o så ni får ursäkta röran på bloggen just nu! Jag har kommit fram att min jämnlika inte finns i närheten av mig. Jag vet inte längre om jag tror på tvillingsjäl det känns så överdrivet på något sätt jag är jag ändå. Och vem skulle kunna bli mer jag än vad jag är? Aja jag måste sluta fudnerar på allt jag har i huvudet övet till en annan sak mitt blodtryck bara ligget för högt -.- inte det bästa ska till skolsyster imorgon igen och kolla.

Sen en annan sak vissa människor skulle man bara kunna spy på rent ut sagt även att dom kanske någonstans betyder väldigt mycket så hatar jag när folk ljuger mig i ansiktet. Tänker inte gå in på något dupt samtal med mig själv här nu. Har inte pluggat alls idag på tal om något helt annat jag har inte pluggat något ikväll vet ni varför jag har inget att plugga xD har inte ens tränat "/ okej dålig stil men ändå jag kände för en slapp kväll!

Nu ska vi se iaf jag vet inte förutom att therese vill bli vacker....

// Therese


Kommentarer
Postat av: Anonym

OCH vrf har Du inget o plugga? -.- ;P haha

2009-09-21 @ 20:44:17
URL: http://makedonce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0