Human nature..are you?

Jag blir så trött på det ibland att det alltid ska vara som det är. JAg önskar bara jag visste vad jag skulle kunna säga det får mig bara att gråta varje gång jag ens tänker på det. Det får mig att känna mig svag när mina närmaste gråter och jag inte kan göra något. Men när dom käraste gör det mot de käraste är det jobbigast jag önskar jag visste. Visst precis hur jag skulle göra, men jag kan inte ta det jag kan inte det här får mig nästan att börja gråta nu...

Alla frågor och allt jag vill inte se det längre. Varför kan ni bara inte vara ifrån varandra ett tag för liksom typ 2 dagar jag ser er jämt ihop och du sa att det skulle bli bättre. Och en av er är så jävla självisk att det får mig att gråta blod för att jag kan bara inte hantera det. Och jag vet mycket väl vad ni sitter och snakar just nu om. Just om det som står mig närmast, det jag älskar som mest. Varför kan det inte bara gå tillbaka lite i tiden och liksom få vara som det en gång var. Jag vet att du lever ditt liv men se det någon gång från någons annans håll. JAg är bara så trött på det att jag skulle kunna flytta hemifrån när som känns det som. Jag kan inte se eller göra något åt det jag känner mig bara som en sten på marken!
Jag önskar kunde göra något bara för att det ska bli bättre men istället sätter jag mig och funderar kommer jag någonsin göra nytta för världen jag hatar det känslan av den känslan jag har och även känslan av ensamhet.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0