I'm not a beauty and will never be!

Sitter här i kväll städat, tränat, pluggat och sett på idol egentligen är det ganska patetiskt att se på idol på något sätt kanske men ändå så kan jag inte sluta. På något sätt hoppas jag verkligen på att dom kommer ha ett Michael Jackson tema i år med tanke på hans bortgång den stora King Of Pop. Jag känner mig egentligen ganska barnslig av mig att jag verkligen nästan kan börja gråta för att han är död. Jag är nog otrolig känslig. Men till något helt annat idag när jag satt på bussen tänkte jag på filip, den blonda gulliga lilla pojk som jag aldrig mer kommer få se det smärtar lite i mig av tanken. Han kommer aldrig tillbaka.

Jag vet inte vart jag vill komma med det här inlägget men ja no way antar jag! Jag läste en grej idag som jag tog åt mig av och det var en av mina underbara kompisar som hade skrivit det. Jag fick en liten svag känsla att det känns så rätt att ha henne som min vän och ibland önskar jag att vi stod varandra så mycket närmare för jag tror eller för min del att vi skulle ha mycket att dela om.

Som sagt övertexten säger allt om mig just nu, om mitt humör!

Tina vill bara säga dig en sak, vad du än känner och tycker. Hur du än gör eller säger så kommer du alltid vara min vän och du är en fin vän nej inte bara fin utan underbar jag hoppas du vet det själv. Det gör inget att du inte tycker att du passar in för vet du vad du är inte ensam om den saken. Men glöm inte en sak vad som än händer så är det du som bestämer över ditt liv<3

You know I love you like my friend!<3

Kommentarer
Postat av: Tina

tack det värmer att det finns någon som bryr sig, och jag bryr mig tillbaka anytime det är något !



R.I.P Michael!



ILY

2009-09-17 @ 21:36:52
URL: http://tiiliaberg.blogg.se/tiiliaberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0