One day in your life...

Okej jag har inte bloggat på 3 dagar fy på mig -.- men ja så går det när man har mycket i skolan och annat. SItter faktiskt i skolan just nu i biblioteket ska plugga snart och börjar om en 1h tror jag iaf ;P. Iaf igår började jag dansa med malin och ja vad ska man säga. Dom som dansade där hade dansat sen innan och så kommer vi och har aldrig dansat hur tror ni det såg ut? xD Vilken vacker syn haha

Jag har kommit fram till att jag måste sluta tänka för jag gör det alldeles för ofta. Och så kan jag sitta i samma tanke i flera dagar. :( och jag hatar det. Men iaf Har skit mycket i skolan nu asjobbigt men jag lever^^.

Vet ni att det finns personer jag skulle vilja lära känna bättre och ännu mer men hur ska man gå för vägar? jag måste jobba på att få vänner xD kan man säga så WHF skit samma jag har ju dom finaste vännerna man kan få i stort sätt ^^<3

Ha det bäst :D

// therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0