Unbreakable

Jag har haft en krånlig dag. Ja jag ska klaga igen suck på mig själv jag börjar förstå att folk tröttnar på mig. Vet ni jag passar inte in i samhället idag har allt kännts så fel så det bara kokar över ytan och ja vad ska man säga?!?.
Jag är trött på allt runt omkring mig även personer finns få personer jag inte är irriterad på och tack och lov för det. Dom är ju min livskraft förtillfället känns det som. Jag älskar dom otroligt mycket. Jag ska säga er en sak jag vill inte bli kär längre det är sant jag är trött på det för min egna del. Jag vet att jag måste gå vidare nu jag menar det är iaf 4 års tid nu jag måste vara knäpp. Och för personernas del så måste det vara ännu värre.

Jag vet inte hur jag ska få ihop mitt liv just nu det känns som jag glömt något och har jag kanske det? Jag vet inte jag sitter och lyssnar på lugnar musik ibland är det skönt för det får mig på tankar fast det var ju det som inte var bra "/.

Jag ska ge dig en chans att förändra på det. Jag saknar vissa stunder med dig! PÅ något sätt så vill jag släppa in dig men på ett sätt inte. Men man kan varandra till en viss gräns.

Jag vill ha dig i mitt liv mer än du kan tro, men den drömmen är förbi men du kan inte förstöra mig på något sätt ändå! För jag har min stolt helt kvar. Mitt liv ska gå vidare. Jag har mina mål och i mina drömmar var du inräknad men inte nu du är ur den. America det är mitt mål ;D!



Smile do your heart is sinking<3

// Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0