I want it all, or nothing

Sitter just nu och funderar över hur dum man kan vara ibland. Jämt säger jag till mig sluta äta äckel mat och gå ner i vikt och bli snygg. Men det kanske blir så att jag ändå inte blir snygg även att jag tappat i vikt. Men jag vill lyckas. PÅ något sätt så känns det som om det är det ända sättet att få folk att bli intresserad av en. Jag har just nu denna period låg självkänsla om mig och det tar kål på mig. Vilket är jobbigt men man måste också leva förbi det. PÅ tal om något helt annat ska se the ark imorgon ska bli underbart <3 Jag bara längtar. Sen den 18 blir det stockholm till min efterlängtade bror som jag saknar <3

Iaf jag saknar tina "/ har gått för länge nu sen jag såg henne <3 bajs på det.

Kommentarer
Postat av: Mimi

Hejdu.

Du ÄR fin som du är. Du behöver inte gå ner i vikt för att folk ska lägga märke till dig. Om dom inte bryr sig om dig pga ditt utseende så är dom inte värda dig. Du är inte tjock. Du är snygg oavsett vad folk säger. Och du behöver inte väga 25kg för att vara det, du är bra som du är.

Hoppas du tar till dig av dethär, för det är 100% sant. :)

2010-08-28 @ 00:08:31
URL: http://qucumber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0