Memoris of the past is lovely for me

Igår satt jag och tittade igenom bilder sen 2007 och framåt och man kan ju lugnt säga att tiden förändras. Man får nya vänner och man tappar vänner. Det kändes bara så konstigt att under cirka 1-2 år att man kunde förlora sina vänner som stod en nära till sitt hjärta. OCh bara på grund av att man inte var mogen så blev allt fel. När man sen får kontakt med några av dem igen så är det som om något ljus ändå tänds och man hoppas på något där inne att allt ska bli som vanligt. Men man vet att det inte är möjligt på grund av den tiden som man växt ifrån varandra. Men det känns skönt att veta att man ändå kan prata :).

Just nu sitter jag i vardagsrummet och mina föräldrar ska åka iväg till ett par vänner och min bror ska jobba natt så jag är ensam hemma ikväll. Kan bli rätt skönt ändå att bara få vara ensam ett tag. Föresten så ska jag nog förhoppningsviss se the ark 2 gånger till i år i Växjö och i Stockholm vilket ska bli underbart :) <3

Nu ska jag sluta skriva men man ska veta att man saknar dem man saknar saame :)
Men som sagt livet förändras och det gör även människan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0