Dessert befor dinner...

Inte för att jag har någon anledning till att skriva men bara så ni vet så kommer jag inte skriva mer ikväll. Och ja jag måste säga att om Kissie har tanken på att gifta sig med bobby så funderar jag på varför? Jag menar kan inte hon få någon som är så mycket snyggare och dessutom har lite mer stil. Bobby kanske har stil men han är då inte snygg jo om han kanske klipper av sig håret för det är inte snyggt det han har nu.

Men iaf nyss fikat med familjen och nu blir det till att plugga hårt har prov nu i 3 dagar i rad så blir att ligga i.
Jag menar vill man ha bra betyg då måste man ju också kämpa för det

Btw Tyra är så snygg...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kissie är sjukt skabbig, så bobby passar henne perfekt.

Varför man nu ens skulle bry sig. Dom kommer ju såklart inte gifta sig ändå.

2010-05-31 @ 14:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0