I don't want to be..

Jag har just nu insett att jag ska börja blogga igen om exat allt och lite till. Jag är just nu hemma med mina föräldrar vilket egentligen suger för ja det blues i Mönsterås och jag sitter hemma när jag kanske egentligen hade kunnat typ försöka ta kontakt med någon och festa. Men nej nej Therese bor i en liten by där inga bussar går, visst jag trivs hemma men just nu skulle det göra så mycket skillnad att bara få bo i Mönsterås.
Lika så igår kväll var det bästa på länge bara kunna släppa allt bara kunna vara fri från allt. Men fan ta den person som förstörde den... jag tänker inte gå in på vem eller vilka det var men livet måste gå vidare vilket det för min del ska få göra. Lika så jag upptäckte också nu idag för att kunna få det jag vill ha måste jag förändra mig.....
Jag ska börja bli en riktig tonåring......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0