R&B what?!?

Okej har varit vaken sen 07.30 och jag är faktiskt pigg. Jag och min syster firade mamma på morgonen morsdag idag ju så vad gör man inte för sin mamma :* och nu sitter jag här själv. Jag tänkte jag skulle se ett avsnitt av one tree hill sen blir det till att plugga eller ja duscha och lite sånt med. Jag kan också säga att jag har hittat något väldigt söt att titta på vilket gör dagen lite ljusare än vad den var igår.

Hur vet man som person att ens vän alltid säger som det? jag vet inte själv om jag kan lita på henne längre. Lika så alla som läser Kissie visst hon är en jäv*l på att skriva det säger jag inget om. Men ibland så kan jag nog faktiskt hålla med henne om en del saker. Och ja imorgon börjar skolan igen på tal om inget alls. Men nu ska jag se på one tree hill...


// Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0